ehlina.blogg.se

Juvliga fredag...

Kategori: Allmänt

precis som rubriken säger såå är fredag underbart juvliga!
knappt några tråkiga lektioner på fredagar (allså helt ok lektioner)
så dagen går såå himlans snabbt!
Sen slutar vi lite tidigare också! + att vi har sovmorgon (nicce)

Idag blir det inget speciellt att göra bara att slappa & njuta av att det är fredag!:)
Blir att beställa pizza idag!:D
så ett litet + i kanten på det också eftersom att jag är sugen på det idah x)

I morgon åker hela familjen in till stan! (men vi brukar sticka åt håll så det blir inte så mkt tsm!)
Ska köpa en farsdag present till daddyy, och kke köpa en vs till...;)
men annars inget så där bestämt vad jag ska köpa (spontana grejjoor helt enkelt;)
sen på kvällen blir det go middag hos några bekanta!♥

Ni får ha en bra fredag så hörs vi!:*♥♥


förresten tog blod prov idag! (aj)
gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra (alltså nt lika ont som spruta)
seriöst jag H-A-T-A-R sprutor!
de klassar de värsta sakerna jag vet!
Men blodprov var lite mildare, bara precis sticket som "stack" (hah)
okej...dålig humor men ajja...de som tkr det är kul skrattar....antagligen!


ha det bäst!♥♡♥♡

längtar till snön...bild sen förra vintern!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: